zondag 1 september 2013

Anost - Saint-Prix : 25km

SMS verstuurd op 28/08/2013 om 22u05

“Het weer is ’s ochtends weer helemaal bijgedraaid en onder een stralende zon vertrok ik uit Anost. De zatte wandelaar heeft gelukkig enkele uren voorsprong zodat de kans wat kleiner is dat ik hem ga tegenkomen. Ik weet dat de routebeschrijving van deze etappe niet klopte dus wordt het improviseren. De eerste helft van de wandeling slaag ik er goed in de juiste wegen (of bij gebrek aan wegen de juiste richting) door het bos te kiezen. Het tweede deel loopt het allemaal wat in het honderd. Gelukkig kom ik na 2u ronddolen een groepje wandelaars tegen die me terug op het goede pad naar St Prix zetten. Mijn rechterbeen begint plots terug zeer te doen maar er waren geen autowegen in de buurt dus liften was geen optie. De laatste 2u moest ik dus doorwandelen op mijn geblesseerd been; piekeren heeft geen zin dus probeerde ik te genieten van het mooie landschap… In St Prix wacht een gezellige chalet with a view  in een mooi dal en in de ondergaande zon zet ik me op mijn trapje met naast me het hondje van de eigenares (die me nog gauw een Leffe toestak). Ze laat me later op de avond op internet zodat ik ook nog eens foto’s kan doorsturen! Ik mag nog een dag langer blijven zodat ik de laatste zware Morvan-etappe in twee kan splitsen, als wandelen morgen een optie is. Afwachten…“

2 opmerkingen:

  1. Nog steeds roken! foei foei :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en intussen nog steeds... Dat is dan misschien de enige mislukking deze reis :( Groetjes uit Porto!

      Verwijderen