zondag 29 september 2013

Ussac - Limogne-en-Quercy : 25km (totaal : 1460 km)

SMS verstuurd op 29/09/2013 om 22u50

“ Na de vorige schoenenwissels had ik 1,5 week lang blauwe enkels maar ditmaal heb ik geen mankementen. Op de rotsige Quercy is het al vroeg ontzettend heet. Ik duik het eerste dorpje in voor water en ik kom Sylvain de Snurker (Canadees) en voor de derde maal Aline tegen. Ze ziet keihard af van de warmte, voelt zich zwakjes en denkt aan opgeven. We reserveren samen een gîte voor vanavond en de rest van de dag wacht ik haar regelmatig op na de zware hellingen in de vlakke zon om haar te motiveren en van water te voorzien. Enkele uren later, als we aankomen, bedankt ze me en beslist ze door te zetten. Daar wordt een mens vrolijk van :) Fijn weekend!! “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten