maandag 30 september 2013

Le Pech - Domaine des Mathieu: 20km (totaal : 1508 km)

SMS verstuurd op 30/09/2013 om 21u37

“ Het was nog een leuke avond gisteren samen met de 3 Engelse dames en een Amerikaans koppel uit Philadelphia. Het was wel wat moeilijk samenleven met de eigenaardige mevrouw uit Quebec. We hebben de hele avond haar gek gedrag zwijgend getolereerd. Maar als ze tijdens het ontbijt haar plastuit bovenhaalt, zeggen we haar toch even waar het op staat… Op de brug bij aankomst in Cahors staat een stenen huisje waar de pelgrims onthaalt worden met een stempel, koekjes en limonade. Ik wacht er de Engelse dames op die na vandaag terugvliegen. Ik drink er ook een pintje met de Nederlandse prof psychologie die er ook mee stopt wegens pijntjes. Nadien verlaat ik de stad weer via de prachtige Pont Valentré. In de gîte valt mijn mond open als ik de deur open en begroet word door het ‘Gevaar van Quebec’. Ik kies een bed zo ver mogelijk van het hare en groet haar als een boer met kiespijn… Groetjes! 

2 opmerkingen:

  1. Hallo Thomas,
    Ik was gisteren op de uitvaartplechtigheid van onze vriend Lou. Ik heb het bericht dat je hebt achtergelaten daags na zijn overlijden en een brief die Nancy had opgesteld voorgelezen. ik wil je bij deze de positieve reacties die ik talrijk mocht ontvangen niet onthouden. Keep on going M8.

    BeantwoordenVerwijderen