maandag 2 september 2013

Bourbon-Lancy - Saligny-sur-Roudon : 23km (totaal : 878 km)

SMS verstuurd op 02/09/2013 om 20u31

" Ik raak pas om 12u weg uit Bourbon door een discussie met Fred die me (tevergeefs) voor de opkuis wil laten opdraaien. Daarbovenop had de bejaarde buurvrouw de versnelling van haar auto fout staan en knalde tegen de muur op. En er waren wachtrijen in winkels. Dus wat een opluchting toen ik eindelijk via de kortste weg terug tussen de koeien beland was :) Na 16km stak ik de Loire over en ruilde daarmee de Bourgogne voor de Auvergne. Na 23km heb ik met hulp van enkele vriendelijke boeren mijn slaapplaats gevonden in een lekker ouderwetse gîte. Eindelijk rust en douchen!!! "

2 opmerkingen:

  1. Beste Thomas, ik ken jou niet en jij mij niet, maar ik heb je blog helemaal gelezen, bedankt je om je ervaringen te delen en ons zo een beetje mee te nemen, en wens je nog veel succes op weg naar Compostela!!

    BeantwoordenVerwijderen