donderdag 5 september 2013

Bert - Arfeuilles : 29km (totaal : 932 km)

SMS verstuurd op 04/09/2013 om 20u39

“ Ik weet niet of het de Duvel dan wel mijn verstrooidheid was, maar ik heb me vanochtend ferm overslapen doordat ik mijn wekker was vergeten op te zetten. Ik heb nog snel lekker ontbeten bij Karine en Jos. Vervolgens ging ik gauw op pad want vandaag had ik bijna 30km voor de boeg bij 30°. Ik zag mooie vergezichten en ik heb zo hard moeten zweten dat mijn kleren en rugzak wit van het zout werden. Toch ben ik nog netjes op tijd en (figuurlijk) fris in Arfeuilles gearriveerd. Ik heb hier weer ganse gîte d’étappe voor me alleen :) Het dorpje ligt aan de voet van de bergen dus vanaf morgen zal het 5 dagen steil omhoog gaan. Maar ik ga het rustig aan doen: etappes van 15, 15, 18, 28 en 18km. Daarna kan ik bergaf stormen naar Le Puy-en-Velay waar ik binnen 10 dagen dit hoofdstuk van mijn reis zal afsluiten :) “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten