zaterdag 7 september 2013

Lavoine - Noirétable : 28km (totaal : 992 km)

SMS verstuurd op 06/09/2013 om 22u07

“ Ik had honger dus wilde al snel terug in de bewoonde wereld zijn. Ik passeerde in de buurt van de top van de Montoncel (1290m) en kon het toch niet laten deze even mee te nemen. Ik stond een half uur later immens te vloeken toen bleek dat de zware klim voor niets was geweest. Ze maken zoveel reclame voor de hoogste top van het departement (Allier), maar het was zo dicht bebost dat je een ‘vergezicht’ van maar 20m had. De volgende 2u kon ik de GR niet meer teruggevonden en bleek ik 10km omweg gemaakt te hebben. Toen ik in Chabreloche aankwam had ik al 20u geen levende ziel meer gezien en zat ik zonder water, tabak en eten. Na een bezoek aan de épicerie en de tabaksbar werd het toch even licht in mijn hoofd nadat ik een hoop zoetigheid in mijn hongerige lijf had gepropt :) De laatste 6km bleken langs een drukke baan zonder berm te lopen dus stak ik mijn duim de lucht in en 5min later zat ik op een terrasje met een pastis :) Fijn weekend! “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten