donderdag 12 september 2013

Wist je dat… ?

SMS verstuurd op 12/09/2013 om 18u26

… de bak Duvel naar Karel, Stefanie en Emme-Liene gaat? Merci (maar wel even wachten tot ik terug in het land ben) !
… de biljartclub en de Decathlon bijna naast elkaar liggen: la providence!
… ik gisteren een getunede Ligier heb gezien?!
… mijn flesje wasmiddel van 89ml ondanks dagelijks gebruik nu pas halfleeg is?
… ik gelukkig nog maar 2 maal een Frans toilet heb moeten gebruiken?
… de enkels en onderbenen op dit moment redelijk in orde lijken en dat ik daar best wel gelukkig om ben? :)
… ze in de Warson een pot hebben gezet om centjes voor Ikaros in te stoppen? Merci !
… ondanks de blessures, ik nog maar 3 maal een stukje heb moeten liften?
… langs de camino in Spanje een kraantje staat voor de pelgrims waar geen water maar wijn uit komt?
… enkele dagen geleden Thomas Vandormael aangekomen is in Santiago? Proficiat collega!
… alles wat ik heb hersteld met naald en draad (dag 15 en dag 34) op dag 54 nog steeds vasthangt?
… ik vandaag na 400km nog eens andere pelgrims heb ontmoet?
… het leuk is te horen dat veel mensen dagelijks genieten van deze blog?
… dat het bijhouden van deze blog niet mogelijk zou zijn zonder de hulp van mijn partner in crime Kevin? 1000 maal dank nogmaals, maat!
… ik jullie heel hard mis en hoop dat alles goed gaat daar in het noorden? :)
… er me nog 775km Frankrijk rest en er me dus nog 1575km rest tot Santiago? ULTREIA!!!!“

2 opmerkingen:

  1. Bedankt Thomas voor de bak Duvel, de eer komt helemaal toe aan Karel!
    Ge komt hem maar samen met Karel leegdrinken!
    Groetjes Stefanie, Karel en Emme-Liene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die bak Duvel zijn we nog niet vergeten :) Nog een weekje geduld en dan drinken we ne goeie!
      Groetjes uit Porto :)

      Verwijderen