maandag 2 september 2013

Larochemillay - Issy l’Évêque : 25km (totaal 840km)

SMS verstuurd op 31/08/2013 om 20u31

“ Vanochtend heb ik vrij vlot een lift gevonden tot aan mijn eindpunt gisteren. Ik heb besloten om vandaag zelf de route uit te dokteren omdat de GR iedere heuvel aandoet en ik het zuur van de Morvan uit de benen wou marcheren op een iets vlakker parcours. Het werd een heerlijke, zonovergoten wandeling: iets meer dan 4u vol gas gegeven tussen hagen en glooiende weiden met kuddes witte Charolais koeien (opmerkzame karakterkoppen die voortreffelijke kaas leveren), met op een heuvel in het midden een laatste uitzicht op de Morvan. In die Morvan moest je constant alert blijven om niet te verdwalen, dus nu kon ik eindelijk nog eens mijmeren en zingen (arme koeien…) :) Het was ook leuk om terug ‘thuis te komen’ in Issy. Een babbel te slaan met mijn buren hier op het dorpsplein en een bezoek te brengen aan de 12e eeuwse Jacobskerk. En nu enkel nog even de berg opklimmen om dit bericht verstuurd te krijgen :) Fijn weekend!!!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten