maandag 11 november 2013

Snorry!

SMS verstuurd op 09/11/2013 om 19u45

“ Het was sinds Burgos niet eenvoudig tijd te vinden voor de blog. De albergues hebben zelden een zitkamer en de andere pelgrims houden vaak het slaapregime aan van een zesjarige peuter (vooral de Aziaten slagen er op de 1 of andere manier in 15u per dag in hun slaapzak door te brengen).  De hospitalero/a’s of priesters dwingen je tussen 22u en 7u te slapen terwijl ik maar 5u nodig heb (en dus steevast al om 4u ’s nachts wakker word), lange etappes, lawaaierige cafés, en een schraal lijf dat stilaan tegen de avond enige resterende energie voor de benen eerder dan mijn literaire knobbel reserveert… Kortom, ik heb de nodige achterstand opgelopen met de blog dus heb besloten er dit weekend komaf mee te maken. Vandaag heb ik een etappe in 2 gesplitst, een hotel genomen en kijk nu aan tegen een nachtje bloggen :) Om even op de latere berichten vooruit te lopen, een stand van zaken: Ik ben in Ponferrada op 8 dagen stappen van Santiago en op 11 dagen van Fisterra. Daarna is het nog 10 dagen tot Porto, maar dat is bijkomstig. Waarom ik dringend up-to-date moest geraken met de blog en Porto bijzaak is: Ikaros Ikaros Ikaros! Zoals ik begrepen heb, is er intussen ruim €700 binnen en alvast hartelijk dank daarvoor! De meeste vrienden en familieleden hebben beloofd per km te sponsoren dus na aankomst in Finisterre/Fisterra (de zee dus) zou dat bedrag nog aardig moeten groeien :) Tijd om te beginnen bloggen dus! Fijn weekend en veel leesplezier! “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten