maandag 11 november 2013

Reliegos - León: 24km (totaal : 2368 km)

SMS verstuurd op 09/11/2013 om 23u16

“ Of het de pintjes van Sinnin waren of het vooruitzicht van km’s voorsteden van León, ik weet het niet, maar vandaag ben ik met enige tegenzin en vertraging op weg. Na aankomst in de albergue van León blijk ik maar 2 foto’s getrokken te hebben: een aangezwollen rivier geflankeerd aan weerszijden door een pallet aan herfstkleuren die tijdelijk de voorsteden aan het zicht onttrokken, en de mooie kathedraal waarvan het interieur echter voor altijd een mysterie zal blijven wegens 7 euro inkom. Het weer was wel weer schitterend dus ach, wat maakt het uit… :) Ik ga met Tommy de Ierse schrijver op restaurant en ben net op tijd terug in de albergue om niet buitengesloten te worden. León beviel me wat minder als Burgos dus morgen op tijd opstaan en weg uit dit mierennest! :) “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten