maandag 11 november 2013

El Acebo - Ponferrada: 17km (totaal : 2468 km)

SMS verstuurd op 10/11/2013 om 22u25

“ De andere pelgrims maken altijd grapjes over het feit dat ik eerst naar buiten ga nadat ik opsta, eerder dan iets nuttig te doen zoals zij. Het is echter vooral om te zien welk weer het is en hoe de benen voelen. En ja, natuurlijk ook om een sigaret te roken :) Vandaag word ik op een prachtig zicht getrakteerd: de groene bergtoppen van gisteren hebben overnacht een wit laagje sneeuw gekregen. Na een hoop prachtige vergezichten tijdens de afdaling kom ik aan in Molinaseca, neem vlug een aantal foto’s en wandel ononderbroken door tot Ponferrada. Eenmaal aangekomen hang ik 1 uurtje de toerist uit en vervolgens kies ik een goed hotel om me al bloggend in op te sluiten. Na een lange siësta en 2 dürums begin ik om 20u aan de blogmarathon die pas zal eindigen om 4u ’s nachts en 22 sms’en later. Moe maar tevreden en met een licht gevoelloze duim kan ik eindelijk onder de wol kruipen… :) “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten