zondag 17 november 2013

Cerceda - Monte do Gozo: 23km (totaal : 2674km)

SMS verstuurd op 16/11/2013 om 22u26

“ Vandaag heb ik veel langs hoofdwegen gewandeld. Het was dus fijn om af en toe een stukje bos tegen te komen. De kastanjes en eiken maken stilaan plaats voor dennen en eucalyptusbomen (voor de papierindustrie). Voor de laatste klim heb ik even en specialiteit van Galicië uitgeprobeerd: pulco, oftewel octopus in de pan met olie en kruiden (lekker dus). Vervolgens was het tijd om afscheid te nemen van de collega’s die vandaag al tot Santiago wandelen eenmaal we aankomen bij de albergue. Voor ik incheck, ga ik eerst een uurtje mijn sigaar roken met uitzicht op de kathedraal. We hebben met 10 pelgrims een complex van 400 bedden voor ons alleen. We beslissen ook om allemaal samen een pelgrimsmenu nemen, en vervolgens ga ik voor de eerste maal met goesting al om 22u bed in: morgen een grote dag! :) “

2 opmerkingen:

  1. Dikke PROFICIAT Thomas, vele groeten vanuit de raad van bestuur van Daidalos. We willen je hierbij ook al uitnodigen op ons eindejaarsfeest op 13/12/2013 om 19u in de Muze in Heusden-Zolder. Geniet nog heel erg van de laatste dagen Spanje.
    Bianca, Ruben, Karine, Rudi, Eric, Marcel en Mildred

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank :) Eenmaal terug thuis ga ik kijken of ik kan komen... In ieder geval tot gauw! ;) Groetjes uit Porto!

      Verwijderen