zaterdag 16 november 2013

Melide - Cerceda: 26km (totaal : 2651 km)

SMS verstuurd op 16/11/2013 om 12u31

“ Er was niet zoveel te zien vandaag. Maar het maakt ook niet zoveel uit want heb veel om over na te denken. Het is best wel emotioneel aan het worden in mijn hoofdje… Ik heb iedere dag aan België gedacht maar nooit aan praktische zaken of plannen. Deze reis is te mooi om daar tijd aan te verspillen. Onbewust komt dat nu stilaan wel, maar ik probeer het niet te doen tot Fisterra. Ik heb nog de 10 laatste dagen tot Porto om uit te maken wat te doen met mijn leven eenmaal terug in België… Ik had fijn gezelschap vanavond in de herberg en deftig eten hebben ze er ook :) Nog 28km tot Santiago maar dat is voor zondagmorgen. Morgen wandel ik tot op 5km van de kathedraal, net buiten de stadsgrens. Daar, op de Monte do Gozo (de Berg van de Vreugde) ga ik een dikke sigaar opsteken en naar het graf van de Apostel staren… Fijn weekend! “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten