zaterdag 2 november 2013

Rustdag Burgos aka Dag 100!

SMS verstuurd op 01/11/2013 om 21u51

“ Fijn om op mijn gemak te ontwaken in mijn dubbel bed i.p.v. om 8u uit een albergue geschopt te worden. Kleine oogjes wel, dus nog even verder wakker worden in mijn bad na het ontbijt :) Vers gewassen kleertjes aan en op naar de Decathlon. Beetje schrikken als blijkt dat ze in de Spaanse versie mijn schoenen niet hebben. Na een uurtje uitproberen, koop ik dan maar een ander paar, lager en lichter dus (hoop ik) beter geschikt voor de lichtere Camino Frances. Het is enkel een beetje eng om voor de eerste maal vreemde schoenen te moeten inwandelen… Op weg naar het hotel passer ik een winkeltje waar de schoenen die ik nodig had, staan: beetje balen maar alles zal wel in orde komen met die nieuwe schoenen van me… Na een lange siësta ga ik naar mijn stamcafé dat pal tegenover de grote albergue ligt. Ik vind er Mike en Rachel (beiden uit Australië) terug en Chris uit Tielt-Winge. Zij moeten om 22u de albergue in dus vieren er nu op los. Nadat de rest opgesloten zit, blijf ik nog even babbelen met de barvrouw. Ik neem vervolgens om 23u op restaurant nog een deftige menu ter ere van mijn jubilee, om mijn avond te eindigen met wederom een lang, warm bad :) “





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten