donderdag 21 november 2013

Even kort door de bocht…

SMS verstuurd op 21/11/2013 om 21u53

“ Zonsondergangen kijken na lange etappes (35+ en 33+), het valt moeilijk te combineren met lange sms’en typen. Sorry dus dat het even windstil blijft op de blog. Hoog tijd voor een korte stand van zaken! Gisteren had ik een prachtige etappe naar Muxia met een onvergetelijke zonsondergang, misschien wel het mooiste moment van mijn reis. Vandaag was er de mooie wandeling door de Gallische heuvels langsheen de Costa de Muerta richting Fisterra. Spurtend kwam ik na exact 2800km aan op de kaap bij de legendarische vuurtoren. Ik slaagde erin wat kleine spulletjes te verbranden zonder dat ik een boete kreeg. Ik bleef genieten tot het pikdonker was en wandelde toen op mijn dooie gemak naar beneden met mijn hoofdlampje op :) Morgen heb ik een drukke dag: om 8u20 de bus op naar Santiago om nieuwe schoenen te kopen en daarna 24km wandelen naar Padrón. Oftewel de eerste etappe van de Camino Portugues achterstevoren bekeken. Tot morgen!! “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten