zaterdag 16 november 2013

IKAROS! IKAROS! IKAROS!

SMS verstuurd op 16/11/2013 om 13u00

“ Vrienden, het doet me deugd te horen dat sommigen daar in het verre België, 5 dagen voor ik in Fisterra zal aankomen, zich niet konden inhouden en al een bijdrage gedoneerd hebben ten voordele van Project Ikaros (@ MH: Ik beloof bij deze de komende 363 dagen geen grapjes meer te maken over Broodjes Kaas ;) )! Er komen spannende tijden aan. Het einde van mijn avontuur komt in zicht, dat van Ikaros gelukkig niet. Voor diegenen die al hun steentje bijdroegen: hartelijk dank vanwege mezelf en de medewerkers van Project Ikaros & vzw Daidalos. Hopelijk kunnen we hier nog iets mooi van maken dus spread the word, delen die handel op Facebook en Twitter, trek de burgemeester eens aan zijn mouw, bel de gazet,… Kortom, schreeuw het van de daken: IKAROS! IKAROS! IKAROS! En nu, nu ga ik wandelen…“

Geen opmerkingen:

Een reactie posten