zaterdag 2 november 2013

2de rustdag Burgos

SMS verstuurd op 01/11/2013 om 22u10

“ Burgos doet gekke dingen met mij. De voorbije 2 dagen waren zo leuk dat ik beslist heb dan maar een 2de rustdag te nemen. Opstaan en voor de zoveelste maal mijn bad in, kaartjes schrijven en posten, iedere 2 uur naar mijn stamcafé om een babbeltje te slaan met pelgrims en uitbaters en mijn schoenen in te wandelen. Nadien neem ik een lange siësta en daarna neem ik afscheid van Mike die zichzelf intussen aan iedereen voorstelt als zijnde mijn grootvader. Nadien doe ik een restaurantje en degustief met Chris uit Tielt-Winge. Vervolgens ga ik toch maar op tijd bad en bed in want morgen wordt het dringend tijd om eens uit Burgos proberen te geraken! “




2 opmerkingen:

  1. Hi Thomas,
    Even laten weten dat ik je nog steeds met veel plezier volg! Je gaat goed zo te lezen en je hebt even de tijd genomen "om stil te staan" Heel goed lijkt mij! En natuurlijkweer een goed vervolg- ultreia je komt er wel!
    Hartelijk groet, Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die paar dagen in Burgos hebben me toen inderdaad ontzettend goed gedaan, achteraf bekeken... Bedankt voor de reactie!

      Verwijderen