woensdag 7 augustus 2013

Woensdag 07/08 Reims - Rilly-la-Montagne: 12km

SMS verstuurd op 07/08/2013 om 15u51

“ Wat een baaldag… Het linkerbeen is altijd al het zorgenkind geweest maar vanochtend werd ik wakker en had ik plots zeer aan mijn onverwoestbaar geachte rechterbeen; zomaar, zonder aanleiding. Ik had enkel 2 blaren aan rechtervoet tijdens de laatste 3 dagen en waarschijnlijk heb ik een spier overbelast door mijn voet anders af te rollen. Het was leuk geweest om de komende 9 dagen wandelvrienden te hebben, maar ik heb na 12km besloten geen risico’s te nemen en een slaapplaats te zoeken in een sjofele gîte. Morgen ga ik met de train terug naar Reims om mijn been 1 à 2 dagen te laten rusten terwijl ik er veel ijs op ga leggen. Hopelijk kan ik dan weer rustig van start gaan vanaf zaterdag :) “

4 opmerkingen:

  1. Oei Thomas, verzorg je maar goed en dan zal het zaterdag wel weer lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thomas,
    Mijn broer en ik zijn op 17/02 ll. vertrokken vanuit Kortessem. Ook wij hebben met dit probleem gezeten na 2 weken.Ijs leggen, afkoelen onderweg (in een beekje of fontein ed.) en Voltaren smeren. Zo zijn wij ervan afgeraakt.Veel moed! Wij blijven u volgen.

    BeantwoordenVerwijderen