donderdag 22 augustus 2013

Collan - Saint-Cyr-les-Colons : 21km

SMS verstuurd op 21/08/2013 om 22u32

“ Ik had beter geen grote fles rosé genomen want het duurde vandaag toch iets langer eer ik uit mijn te kleine bedje geraakte :) Om 10u30 was ik op weg naar de eerste tussenstop, Chablis, waar ik op mijn gemakje verder wakker werd bij een rijk ontbijt met het verplichte glaasje witte wijn :) Nadien wandelde ik nog 13km door wijngaarden onder een loden hitte met enkele flinke kuitenbijters op mijn pad. In Saint-Cyr-les-Colons heb ik 3u op de verantwoordelijke van de gîte moeten wachten maar gelukkig had ik al een diner van streekproducten gekocht in Chablis: (klein) flesje rode wijn van Irancy, bol romige geitenkaas van Chaource, ferme salami en natuurlijk een stokbrood. Simpel maar Bourgondisch dus :) Ik deelde een kasteel van een gîte samen met Bruno, een drukmachineoperator uit Arles. Hij heeft de ene slaapzaal, ik de andere. Samen genieten we van de rust en de zwoele zomeravond, terwijl we discussiëren of het een vliegtuig, dan wel het ISS was dat traag boven ons hoofd passeerde… :) “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten