dinsdag 6 augustus 2013

Tijd

SMS verstuurd op 03/08/2013 om 19u49

“ De route tot Reims kan je afleggen in 3 lange dagen, maar ik heb ervoor gekozen het in 4 dagen te doen zodat ik zondag en maandag gratis kan overnachten. Het komt ook goed uit want ondanks die weinige heuvels thuis in de buurt en de terril keer op keer gedaan te hebben, is het hier qua reliëf toch andere koek. Ik heb er stijve spieren en blaren van gekregen, terwijl ik geen last had tijdens de 1000km voorbereiding. Maar na 3 dagen allesbehalve vlak met 14 kg op de rug, heb ik spieren ontdekt die ik nooit eerder voelde en 4 kleine blaren onder mijn dikke tenen gekregen :) De eerste hazelaar die ik vandaag tegenkwam ben ik te lijf gegaan en een tak armer gemaakt. Tijdens mijn 1e pauze heb ik hier een wandelstok van gesneden. Ik moest terugdenken aan hoe Tim mijn 1e wandelstok en klots maakte toen ik 7 jaar oud was. En natuurlijk aan opa J Ik heb er vandaag veel plezier aan beleefd maar vanaf morgenmiddag is de route terug zo plat als een vijg. De volgende pelgrim die in Lalobbe verblijft gaat een stok achter de deur vinden :) “

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten