vrijdag 2 augustus 2013

Donderdag 01/08 Olloy-sur-Viroin – Bourg-Fidèle : 32km

SMS verstuurd op 01/08/2013 om 22u57

“Verdwaald dus: een goede Samaritaan riep me vanochtend toe ”ela pèlerin, c’est par là!“ en inderdaad daar liep een pelgrimsroute. Ik merkte pas na 2u dat het die naar Parijs was en niet die via Reims. Ik ben de route maar blijven volgen totdat ik een weg tegenkwam en deze op goed geluk (was naast mijn kaart beland…) in zuidelijke richting volgde. Toen ik eenmaal wist waar ik was, heb ik de schade kunnen minimaliseren door een privé bos te doorkruisen waar ik “maar” tweemaal betrapt werd… Ik was op die manier netjes op tijd in het wondermooie Rocroi. Ik lig nu 6km verder op een ontzettend gezellige camping en heb eindelijk eens een ganse waslijn voor mezelf…”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten