maandag 29 juli 2013

Zondag 28/07 Namen - Bouvines : 26km

SMS verstuurd op 28/07/2013 om 22u26

Ik wou het rustig aan doen vandaag en wandelen tot Rivière (15km), maar daar was "La Fête de l'écluse" volop aan de gang. Dit was een kruising van Te land, ter zee en in de lucht met een braderie erbij. Het was op de koppen lopen, dus ik heb een frietje gestoken en een pintje gedronken en daarna verder gewandeld richting Yvoir (21km). Daar aangekomen bleek de camping die ik zocht, niet meer te bestaan.. Dan maar tot de volgende blijven wandelen en nu lig ik op 5km van de Maas met uitzicht op de "skyline" van Dinant :) Voor morgen heb ik gereserveerd in de abdij van Leffe op 2km van hier. Voor €5 krijg ik van de paters een verblijf met volpension en een paar misvieringen. Veel rusten dus en een beetje de toerist uithangen :)

Huidige route



Geen opmerkingen:

Een reactie posten