vrijdag 26 juli 2013

Vrijdag 26/07 Hoegaarden - Eghezée : 24km

SMS verstuurd op 26/07/2013 om 19u17

"Om 6u word ik een 1e keer wakker en ik zie de zon; Ik draai me nog even om en word om 7u30 wakker in de regen. Mijn spullen waren al vochtig en nu heb ik mijn tent kleddernat in de rugzak moeten steken... Vandaag liep ik op een lange, kaarsrechte route (Ravel 2) met slechts 4 bochten. Maar het was koel en de velden rondom mij reikten zover het oog kon zien. Ik heb ook veel leuke babbels gehad met rondtrekkende fietsers (dixit Schepen Fred van gisteren bij het afscheid: "Ce sont seuls des arbres qui se ne rencontrent pas") Halfweg de route klaarde het op en was het echt genieten. Eens aangekomen in Eghezée kreeg ik in het gemeentehuis een stempel, een magnum en vers water. Na sluitingstijd werd mij ook nog een lift aangeboden naar de camping (want deze lag 6km van mijn route af). Tot sluitingstijd heb ik mijn tent en de hele inhoud van mijn rugzak laten drogen op de gazon voor mairie. Aangekomen op de camping, dook ik ongewassen en in mijn boxers het zwembad in. Nadien heb ik mij nog een flesje wijn gekocht en mijn tent opgezet. Zo meteen ga ik een restaurantje doen bij ondergaande zon... Ik ben nog niet over de landsgrens, maar ik voel mij nu toch al God in Frankrijk :)"




Geen opmerkingen:

Een reactie posten