dinsdag 16 juli 2013

Nog een kleine week! :)

Gegroet!

Nog zes dagen en mijn reis gaat eindelijk van start! Toch gek, deze laatste twee weken. Na een leuke wandelweek in Kroatië terug thuiskomen in een leeg huis (moeke & papa komen morgen pas terug) met nog vrij veel voor te bereiden voor de reis, een overwoekerde tuin die ik met pijn in het hart moet negeren, vrienden en familie die ik te weinig naar mijn zin kan opzoeken, en tussendoor maar niet de tijd vinden om op het gemak te gaan wandelen om mijn hoofd leeg te maken... Maar nu begint die stress stilaan om te slaan naar berusting en het genieten van de laatste dagen. Raar om bij alles wat je doet te denken "voor de laatste keer tot eind november"...

Vorige week een leuke vergadering gehad met de mensen van Project Ikaros, mijn goed doel dat ik echt een warm hart toedraag. Meer info vind je op de pagina Goed Doel. Ik hoop dat we met z'n allen een mooie som geld kunnen verzamelen voor dit mooie initiatief. Het deed ook echt deugd toen Odil me in mijn stamcafé spontaan 20 euro in mijn pollen duwde. Zo meteen wordt dat de eerste storting!

Nog enkele formaliteiten:

-Voor familie en vrienden in Limburg: thuis wil ik alleen vertrekken, maar er is vervolgens een kleine receptie gepland aan de woning van mijn grootouders in Houthalen (Bergbeemdenstraat 60 3530 Houthalen; zie kaartje) nu zondag 21 juli om 10 uur 's ochtends. Iedereen is bij deze van harte uitgenodigd :)

-Voor de vrienden uit Leuven: ook hier had ik graag nog een pint getrakteerd, natuurlijk. Dit zal doorgaan woensdag 24 juli om 20u30 's avonds in Café Ensor (Diestsesteenweg 133 Kessel-Lo; zie kaartje). Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!















Met veel plezier volg ik intussen de pelgrimstocht van Thomas Vandormael, een kennis uit mijn studententijd, die 9 juni vertrok vanuit Brussel en al bijna in de helft zit. Ook die Thomas heeft een mooi initiatief gevonden als goed doel, namelijk microStart. Meer info over zijn goed doel via http://www.microstart.be/nl/onthaal en zijn reisverslag vind je via volgende link: http://www.thomasvandormael.be/blog/

Voila, dan zal ik eens het gras gaan maaien; ook voor de laatste keer :)
Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten