woensdag 31 juli 2013

Woensdag 31/07 Givet - Olloy-sur-Viroin : 28km

SMS verstuurd op 31/07/2013 om 20u29

“Ik ben terug in België voor de laatste avond en dan vanaf morgen ga ik definitief Frankrijk in. De dag begon direct goed. Ik had gisteren in de kast van mijn paleis koffie en thee gevonden waar ik vanochtend in het zonnetje op mijn terras van genoten heb. Zeker nu ik een vrij zware wandeling voor de boeg had. Vandaag heb ik het laatste stukje van de Maas afgelegd en ben ik voorbij het immens fort van Charlemont en het kasteel van Hierges gekomen. Daarna kreeg ik een eerste flinke kuitenbijter voorgeschoteld doorheen het bos naar Mazée en Treignes. Het ging opnieuw steil omhoog totdat ik het even beu was en via de toeristische spoorlijn tot mijn einddoel had afgestoken. Ik zit nu op een superleuke camping en ik heb het geluk dat het hier vandaag barbecue. Het was een half uur klimmen tot hier en ik had geen avondeten bij me.. Morgen is er niet alleen het afscheid van België, maar ook het einde van de Via Monastica, en het begin van de Via Campaniensis. Ik heb dan zowaar al 10% van mijn totale route afgelegd. Een eerste kleine mijlpaal dus :) "
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten