zaterdag 27 juli 2013

Storm!

SMS verstuurd op 27/07/2013 om 10u18

"Ik werd vanochtend wakker om 6u30 met de warme ochtendzon op het gezicht. Ik ben op mijn gemak koffiekoeken gaan halen en nadien probeerde ik een lift terug naar de Ravel te versieren. Ik gaf mezelf 15min, anders zou ik de afstand wandelen. Na 45sec zat ik al naast een huisdokter in een Mercedes :) Wanneer ik 1u aan het wandelen ben, slaat mijn barometer zwart uit. Een fietser roept me nog toe dat ik beter ergens kan gaan schuilen.. Ik wilde nog 1km tot het volgende dorpje lopen, maar de storm breekt al uit. Regen en wind slaan me in het gezicht en ik spurt naar een fabriekshal 300m verderop. Daar staat dezelfde man, die me vlak daarvoor nog waarschuwde voor de storm, me al lachend op te wachten. Dus nu sta ik hier met een espresso in de hand wat op te drogen en jullie te sms'en :)"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten