donderdag 25 juli 2013

Donderdag 25/07 Leuven - Hoegaarden : 24km

SMS verstuurd op 25/07/2013 om 18u32

"Vandaag ben ik pas om 11u30 vertrokken. Ik heb nog even genoten van het feit om het huis voor mij alleen te hebben (ook al was het niet eens het mijne!). Ik ben langs een mooie route gepasseerd met: koele holle wegen, glooiende graanvelden, de groene vallei van de Jordaan, mooie boerderijen, ... Ik keek enorm uit naar de Hoegaarden die op me stond te wachten aan het einde van mijn tocht. Uiteindelijk kreeg ik er zelfs 2 getrakteerd door de Schepen van Onderwijs en Financiën :) Zelfs de notaris heeft mij nog op een frisse "Hoegie" getrakteerd. Nu rest er mij enkel nog het vinden van een kampeerplaats..."

Update : SMS verstuurd op 25/07/2013 om 21u17

"Een vriendelijke politieagente heeft mij zonet afgezet aan de gemeentelijke visvijvers :)
Ik heb hier een leuk uitzicht (maar ook veel muggen...)! Fijne mensen hier in Hoegaarden!"







Geen opmerkingen:

Een reactie posten