zaterdag 27 juli 2013

Zaterdag 27/07 Eghezée - Namen 17km

Katrien, Dominic en Driesje konden spijtig genoeg niet naar Namen komen, dus heb ik hun kamer in de Ibis overgenomen. En kan ik Kevin even zijn rust gunnen en zelf een bericht achterlaten :)

Heb uiteindelijk 2 uur in die fabriekshal staan turen in de regen, koffietjes staan drinken en mijn Frans geoefend met die arbeiders: toffe peren! Toen ik terug verder kon trekken, bleek mijn enkel voor de eerste keer sinds voor mijn vertrek terug zeer te doen. Denk dat het te wijten is aan het spurtje dat ik moest trekken om de laatste 60m tot de fabriek te overbruggen zonder te verdrinken; misschien geen goed idee met 13kg op de rug... De laatste kilometers tot Namen begon het Ardennengevoel sterker en sterker te worden: kijk echt uit naar de komende dagen! En met die zere enkel besluit ik dus maar van een nood een deugd te maken, de etappe van 28km naar Dinant op te splitsen in 2 dagen van 14km en dus ook wat de toerist uit te hangen...

In Namen moeke en papa gevonden, een poncho gaan kopen in de AS Adventure (aangezien na de storm bleek dat het rugpand van mijn rugzak niet helemaal waterdicht is), terrasje gedaan, rugzak uitgemest en alles laten drogen en luchten, bij de Italiaan op de hoek gaan eten, was gedaan en sebiet nog effe een douche pakken en ijs op de enkel leggen...

Ik heb naast dit bericht, ook foto's toegevoegd aan alle berichten na mijn aankomst in Leuven, en Kevin heeft iets gemaakt waarmee je mijn route op kaart kan volgen; zie hieronder!
Huidige route



Geen opmerkingen:

Een reactie posten