zondag 21 juli 2013

Zondag 21/07 Helchteren - Lummen 25km

Gegroet!

Graag zou ik iedereen willen bedanken voor het mooie afscheid. Dat deed deugd! Ik heb zelf geen foto's kunnen nemen, dus diegenen die wel foto's genomen hebben, mogen deze altijd doorsturen via thomasnaarsantiago@gmail.com.

Eenmaal vertrokken, kreeg ik aanvankelijk een beetje spijt van de champagne :) Mijn twee liter water was al snel gehalveerd en was dan ook content na een uur eindelijk in de schaduw langs de Mangelbeek te kunnen neerploffen. Daar lag ik dan in blote pens op die bank mijn rugoefeningen te doen toen er plots twee mensen passeerden die hun vogels, een woestijnbuizerd en een kerkuil, "uitlieten". Na bijna drie maanden is het dan toch eens gelukt een roofvogel op foto vast te leggen :)

Na 13km in Eversel aangekomen en dikke spaghetti gegeten op een terras tussen de chiromeisjes. Die moesten van Hasselt naar Balen met de fiets, waren grandioos verkeerd gereden en vroegen 'Heusden-Zolder, dat ligt toch in Antwerpen niet?'. We hebben de juiste weg uitgelegd waarna ze toch nog de verkeerde kant opreden...

Laatste 8km naar kerk van Lummen geen schaduw gehad dus puffen, maar ben er toch heelhuids geraakt met een rug die zowaar minder zeer deed dan vanochtend en de enkel werd pas de laatste km wat gevoelig. Daarna nog terrasje gedaan met Jeroen, Tessa en Nancy (de mama van Tessa, die ik ook graag via deze weg wil bedanken voor de gastvrijheid), de auto in gesprongen en in Tessenderlo een goeie frit gegeten. Seffes nog even een pintje drinken en dan op tijd bedje in. Morgen Lummen - Averbode (25km)!









4 opmerkingen:

  1. Hoor je iemand roepen "serpiente", kijk dan waar je je voeten zet.
    www.leveninspanje.es/gifslangen.html
    Toch maar eens uitkijken voor een anti-slangenbeet middel, hoor Thomas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :) Mijn apotheek barst na vandaag uit haar voegen,en ik heb overigens nog 2000km om dat te voorzien...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bart Schouteden23 juli 2013 om 11:35

    Wauw leuke foto's ziet er heel cool uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! :) Eenmaal terug in Belgie volgt de rest...
      Groetjes uit Porto!

      Verwijderen