zondag 18 augustus 2013

Payns - Troyes : 15km

SMS verstuurd op 17/08/2013 om 13u54

" Om 6u30 wankelde ik vanochtend met kleine oogjes de keuken in en Maurice stond al pannenkoeken te bakken. Jean-Claude en ik moesten en zouden crêpes met boter en maplesirup eten: heerlijk! Met een gevulde maag ving ik de tocht naar Troyes aan. Daar zit ik nu op een terrasje aan de voet van de kathedraal met een Hoegaarden (geserveerd in halve liters!) te wachten op de plaatselijke specialiteit: l’Andouilette. Volgens het Limburgs koppel naast me, Chris en Toon uit Gingelom, gaat het smaken :) Tussen Helchteren en Troyes ligt exact 540km, oftewel 1/5 van mijn tocht, en mijn been is stilaan genezen. Vandaag staat 20% dus gelijk aan 1 promille :) Prettig weekend !!!! “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten