maandag 12 augustus 2013

Even praktisch…

SMS verstuurd op 10/08/2013 om 18u08

“ De beenblessure van de afgelopen dagen had in een verder gevorderd stadium het einde van mijn reis kunnen betekenen (dan wordt het beenvliesontsteking). Daarom is het belangrijk om rustig terug op te bouwen. Iedere km zonder pijn maakt mijn been sterker, maar zodra mijn been terug begint te zeuren moet ik stoppen met wandelen. In concreto zit er dan dus niets anders op dan verder te liften naar de volgende betaalbare slaapplaats, en in eerste instantie in de buurt van drukke wegen of stations te blijven. Aangezien ik niet gesponsord wil worden terwijl ik lift, worden die km’s dus later te voet ingehaald. Dit heb ik na de etappe naar Rocroi bijvoorbeeld moeten doen nadat een rijke stinkerd mij vriendelijk maar kordaat uit zijn jachtdomein zette in zijn Range Rover (verdwaald, weet je nog…) Plichtsbewust dan maar 1km extra de wallen van Rocroi bezichtigd :) Schiet me dus niet dood als het spijtig genoeg tot liften zou moeten komen volgende week… “

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat niemand het u kwalijk gaat nemen als ge wegens gezondheidsproblemen een paar stukjes lift, al helemaal niet als ge die later inhaalt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En die km's heb ik achteraf ook netjes in kunnen halen... Groetjes!

      Verwijderen