dinsdag 6 augustus 2013

De collega’s

SMS verstuurt op 05/08/2013 om 22u30

“ Wat een gezellige bedoening: enkel het lokale, groezelige betcenter was open, maar we zitten lekker koel aan een tafeltje aan de zijkant een frisse pint te pakken. Alle drie mijn collega’s zijn ooit al te voet in Santiago aangekomen dus ik kan erop los vragen. Anette loopt dit jaar van Le Puy naar Nederland en Jos en Rik (respectievelijk schooldirecteur en conciërge / leraar op pensioen / schrijver) doen dit jaar Signy-l’Abbaye - Troyes. De vrienden uit Mol vertrekken al om 7u via de GR naar Reims waar ik ze morgen, woensdag dus, terugzie. Anette en ik gaan nog gezellige een kop thee drinken en om 9u vertrekt ze op haar beurt richting Lalobbe, naar Anton en Karin. Een uurtje later vertrek ik richting Bazancourt onder een loden hitte, met het zoveelste warme afscheid van deze reis achter de rug… Bedankt voor de leuke avond vrienden! “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten