zondag 1 december 2013

Wederom even praktisch :)

Dag vrienden!
Ik ga in herhaling vallen maar toch nogmaals mijn excuses dat er weinig beweging op de blog is deze laatste week. Het is drukjes geweest hier in Portugal en vrijdag ben ik aangekomen op mijn eindstation Porto, waar natuurlijk heel wat te zien en te beleven valt. Straks om middernacht neem ik de laatste metro naar de luchthaven en morgenvroeg (maandag) vertrekt mijn vliegtuig richting Charleroi, waarna moeke en papa (aftellen!) mij naar Leuven zullen brengen. Vanuit Leuven zal ik dan gedurende 4 dagen terug naar Houthalen-Helchteren wandelen...

Nog even enkele praktische beslommeringen:

-Vrijdag 6 december kom ik in de loop van de namiddag aan in Houthalen, alwaar ik pannenkoeken ga eten bij oma & opa en vervolgens een pintje ga drinken bij Louis van Jaak van de Burger. Diezelfde avond is iedereen van harte uitgenodigd om er ene te komen drinken in de bistro van Carlo in het NAC (nieuw gemeentehuis van Houthalen-Helchteren, Pastorijstraat 30) tussen 20u en 22u. Hopelijk tot dan!
-Eindelijk heb ik nog eens een deftige PC met snel internet ter beschikking, dus nu ik stilaan gans Porto heb gezien, ga ik (samen met Kevin, nogmaals merci maat!) een poging doen tegen morgenavond de blog netjes bij te werken.
-Via deze blog heb ik de afgelopen maanden heel wat leuke reacties gekregen, waarvoor mijn oprechte dank! Spijtig genoeg heb ik ze niet of slechts sporadisch kunnen beantwoorden. Zojuist heb ik alle berichten toch nog beantwoord onder het mom beter laat dan nooit...
-Nogmaals een dikke merci voor alle leuke berichten en Sms'en die ik sinds mijn aankomst in Santiago heb mogen ontvangen. Ook driewerf hoera voor diegenen die een donatie hebben gedaan t.v.v. Project Ikaros! Ik ben benieuwd wat intussen het totaalbedrag is dat we samen verzameld hebben...

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten