zondag 13 oktober 2013

Pomps - Sauvelade: 26km (totaal : 1821 km)

SMS verstuurd op 13/10/2013 om 13u51

“ Het is weer koud ’s ochtends maar het weer blijft lekker zonnig. Genieten dus van het licht glooiende Baskenland met de besneeuwde toppen van de Pyreneeën op de achtergrond. Ik ben nog steeds snipverkouden dus in de gezellige dorpjes koop ik altijd wat fruit en tomaten om snel te genezen en iedere morgen raap ik een zak kastanjes en okkernoten om onderweg op te eten. Het is een fijne tijd om hier te wandelen: spotgoedkope verse groenten en fruit, gratis noten, geen toeristen en weinig pelgrims, een mooi decor en een graad of 20 overdag. In Sauvelade drink ik met Rudi de Snurkende Zwitser een Armagnac voor de keel en profiteer van het feit mijn eigen kamer te hebben om 4 dagen achterstand aan blogberichten weg te werken. Fijn weekend nog!! ;) “

4 opmerkingen:

  1. Vanaf nu wordt het oppasssen geblazen, Thomasss!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel slangen gezien, die echter meestal meer dood dan levend waren; dus we hebben het overleefd :) Tot gauw vriend!

      Verwijderen
  2. Ik bewonder je Thomas. Als je weer thuis bent hoop ik ooit een relaas van je te horen over je ontmoetingen met andere pelgrims en ook (en vooral) de ontmoeting met jezelf.

    Jef Lingier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal er zeker en vast van komen, Jef. Als ik terug in Houthalen ben, moeten we eens een pint gaan pakken :)
      Groetjes uit Porto!

      Verwijderen