zondag 13 oktober 2013

Aire sur l’Adour - Pimbo: 27km (totaal : 1770 km)

SMS verstuurd op 13/10/2013 om 08u42

“ Het begint echt koud te worden ’s ochtends en, zoals ik vreesde, begin ik verkouden te worden. Ik blijf dus lang plakken met Tim in de kapel tot de zon wat hoger aan de hemel staat. De etappe is wat gevarieerder dan gisteren: tussen de maisvelden zowaar hier en daar een bos :) Het is donker en wisselvallig weer maar in de dorpen kom je meer en meer palmbomen tegen dus Spanje komt eraan. Ik neem in Pimbo afscheid van Tim, die nog wat meer km’s wil doen, en installeer me in de voormalige pastorie vlak naast de Romaanse kerk. Paul en ik maken ons klaar om te supporteren voor de Belgen, tot we ons realiseren dat we in ons enthousiasme een dag te vroeg zijn :) “

2 opmerkingen:

  1. marielenlouise@gmail.com14 oktober 2013 om 10:18

    Salut Thomas, il ne fait pas plus beau en normandie, je te souhaite bon courage pour le passage au pays basque. Amitiés Ultreia !!

    BeantwoordenVerwijderen