donderdag 24 oktober 2013

Viana - Ventosa: 29km (totaal : 2078 km)

SMS verstuurd op 24/10/2013 om 20u42

“ Met kleine oogjes ontbijten Mike en ik in een hotel waarna we ieder op ons eigen tempo beginnen te stappen. Opnieuw eindeloze kale velden, wijngaarden (de oogst is ook hier in gang geschoten…) en een prachtige zonsopgang. Na 2 uurtjes verlaat ik Navarra en wandel de kleine Riojastreek in. Even voor Logrono (11u: 24°!) wacht ik op een zonnig (zelfs iets te warm, sorry…) terrasje Mike op om Logrono te bezoeken. 15km en 3 terrasjes later neem ik afscheid van Mike en wandel door de intussen verlaten wijngaarden naar Ventosa. De kleine albergue is een ware oase van rust. De zoveelste poging mijn intussen chronische 4 dagen blogberichtenachterstand weg te werken, sterft even later een stille dood wanneer ik in mijn hangmat op het terrasje wegdommel… Zzz :) “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten