zaterdag 12 oktober 2013

Eauze - Nogaro: 20km (totaal : 1715 km)

SMS verstuurd op 11/10/2013 om 21u17

“ Sinds Le Puy heb ik geen tijd meer gevonden om te lezen. Ik stuur dus per post mijn E-reader terug (363 gram). In Moissac heb ik overigens mezelf en de rugzak voor de eerste maal kunnen wegen: rugzak minstens 4,5kg lichter en ikzelf 7kg lichter… Ik vertrek met Tulliki, een Finse vrouw die aan haar 10e camino bezig is, uit Eauze en al gauw liggen we plat van het lachen. Ik ben al wat gekke dingen tegengekomen op mijn pad, maar 2000 kippen op de GR dat hadden we nog niet gehad :) Voor de rest: eerste stadion voor stierengevechten, een garage vol oude Citroën DS’en, nog meer wijngaarden en bijzonder aangenaam nazomerweer. In de gîte komt Tim weer aangewaaid nadat we elkaar 5 dagen niet meer hadden gezien. Snel bijbabbelen en dan bedje in want ik ben, vrees ik, ziek aan het worden. “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten